Usein kysytyt kysymykset

Tälle sivulle olemme koonneet "Usein esitettyjä kysymyksiä". Jos et saa vastausta täältä, ole hyvä ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tuotteet

Olen epävarma oikean suojan valinnassa, mistä saan apua?
Mikäli tarvitset apua oikean imukyvyn ja koon löytämisessä, voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon (02) 437 9660.

Voinko saada ilmaisen tuotenäytteen ennen tilauksen tekemistä?
Voit tilata itsellesi veloituksetta tuotenäytteitä osoitteesta www.tena.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme numeroon (02) 437 9660. TENAn kotisivuilta löydät myös paljon muuta hyödyllistä tietoa virtsankarkailusta ja laajasta tuotevalikoimastamme.

Mistä saan tilattua tai voin selata TENA Kaupan kuvastoa? TENA Kaupan uusimman kuvaston voi tilata asiakaspalvelustamme sähköpostitse tenakauppa@essity.com tai voit selata kuvastoa tämän linkin kautta.

Tilaus ja toimitus

Koska tilaukseni toimitetaan?

Toimitusaika on 4-7 päivää. Järjestelmämme antaa toimituspäivän automaattisesti 7 päivän päähän. Mikäli haluat vaihtaa toimituspäivän, voit valita sen kalenteri-kohdasta tilausta tehdessäsi. Toimituspäivän voit valita 4-14 vuorokauden päähän tilausta tehdessäsi. Huomioithan, että mahdolliset arkipyhät vaikuttavat toimitusaikaan.

Arvostamme yksityisyyttäsi ja pakkaamme aina toimittamamme tuotteet ilman TENA-tuotemerkkiä oleviin laatikoihin, jolloin saat ne mahdollisimman huomaamattomasti.

Miten voin seurata tilaukseni kulkua?

Mikäli olet ilmoittanut meille rekisteröitymisvaiheessa sähköpostiosoitteesi tulet saamaan lähetysseurantaviestin kun tilauksesi on valmiina kuljetusta varten. Viestissä on linkki Postin lähetystunnukseen, jonka kautta voit seurata lähetyksen kulkua Postin sivuilla.

Voinko valita mihin osoitteeseen tuotteet toimitetaan?

Jos olet rekisteröitynyt TENA Kaupan asiakkaaksi voit perustaa asiakastietoihisi useita eri toimitusosoitteita, joihin tilaus voidaan lähettää. Jos et ole rekisteröitynyt asiakkaaksi, lähetämme toimituksen ainoastaan maksajalle rekisteröityyn osoitteeseen.

Mitä toimitustapoja minulla on valittavanani ja mitkä ovat toimitusmaksut?

Päiväsaikaan (pääosin klo 08.00-16.00) tapahtuvista Postin Express -pakettilähetyksistä perimme toimitusmaksua 14€. Toimitus jätetään ovelle vain jos siitä on tilatessa erikseen mainittu.

Jos haluat tilauksesi perille klo 09.00-21.00 välille johonkin tiettyyn aikaan (esim. iltatoimitukset), voit valita Postin Kotipaketti -lähetyksen. Toimitusmaksu kotipaketille on 16€. Posti sopii vastaanottajan kanssa toimitusajankohdan sähköisesti tekstiviestinä.

Jos tilaat vain yhden laatikon ja haluat noutaa sen postista, perimme toimitusmaksua 9€. Yli 120€ arvoisille verkkokauppatilauksille saat ilmaisen toimituksen.

Onko mahdollista valita pakettiautomaatti toimituspaikaksi?

Valitettavasti iso osa laatikoistamme ei mahdu postiautomaattien lokeroihin. Tämä tarkoittaisi sitä, että osa lähetyksistä päätyisi joka tapauksessa Postin toimipisteisistä noudettavaksi. Asiakas voi itse ohjata kaikki pakettinsa haluamaansa noutopisteeseen Postin OmaPosti -sovelluksen kanssa https://oma.posti.fi/welcome/fi/. Mikäli tilattu paketti mahtuu pakettiautomaatin lokeroon, se ohjautuu Postin järjestelmässä asiakkaan valitsemaan pakettiautomaattiin. Ne paketit jotka lokeroon ei mahdu, ohjautuvat lähimpään Postin noutopisteeseen noudettavaksi.

Mistä tiedän, että TENA Kauppa on vastaanottanut tilaukseni?

Kun ostat verkkokaupasta saat heti tilauksesi vahvistamisen jälkeen automaattisen vahvistusviestin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos sen sijaan tilaat puhelimitse emme lähetä erillistä tilausvahvistusta, mutta saat tilattujen tuotteiden mukana lähetyslistan.

Voinko tilata tuotteita TENA Kaupasta jos olen alaikäinen?
Jotta voi tilata tuotteita TENA Kaupasta on sinun oltava 18-vuotias tai, mikäli et ole täyttänyt 18 vuotta, sinun täytyy saada huoltajasi suostumus tilauksen tekemiseen.

Voiko TENA Kaupasta noutaa tuotteita?
TENA Kaupalla ei ole myymälää, tuotteita toimitetaan ainoastaan tilaajan ilmoittamaan osoitteeseen.

Toimitatteko tilauksia myös Ahvenanmaalle?
Kyllä toimitamme myös Ahvenanmaalle. Tällöin arvonlisävero on 0%.

Mitä tietoja minusta tallennetaan TENA Kaupan asiakasrekisteriin ja miten niitä käsitellään?

Essity AB (publ)  (”Essity”) ja sen tytäryhtiöt ("Essity" tai "Essity Group") pyrkivät siihen, että kaikki, joiden henkilötietoja Essity käsittelee, voivat aina luottaa siihen, että heidän tietosuojaansa kunnioitetaan ja henkilötiedoista pidetään huolta asianmukaisella tavalla.

Essity noudattaa voimassa olevia kansallisia tietoturvalakeja, jotka säätelevät henkilötietojen keräämistä ja käyttöä. Voit lukea rekisterin sisältämistä tiedoista tutustumalla oheiseen rekisteriselosteeseen

Kampanjat

TENA Kaupassa on käytössä säännöllisin väliajoin erilaisia kampanjoita.

Mikä on kampanjakoodi?
TENA Kaupassa on vuoden mittaan vaihtuvia kampanjoita, joilla voi ostaa määrättyjä tuotteita normaalihintaa edullisemmin. Kampanja-alennuksen saaminen edellyttää, että muistat tilatessasi merkitä kulloinkin voimassa olevan kampanjakoodin sille varattuun kenttään. Jotta voit hyödyntää kampanjakoodeja tulee sinun rekisteröityä TENA Kaupan asiakkaaksi.

Miten voin hyödyntää Osta 2 saat 3 -tajouksen?
TENA Kaupassa tarjoamme ajoittain Osta 2 saat 3 -kampanjatarjouksia. Saadaksesi kolmannen tuotteen veloituksetta, sinun tulee tilata 2 myyntierää kyseistä tuotetta. Käytännössä voit lisätä ostoskoriisi 2 pussia kyseistä tuotetta tai 2 laatikkoa, kolmas ja veloitukseton pussi tai laatikko ilmestyy ostoskoriisi automaattisesti. Veloituksettoman tuotteet yksikkö määräytyy tilaamasi myyntierän mukaan.

Mikäli sinulla on kysyttävää kampanjoistamme tai tai kampanjakoodien hyödyntämisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (02) 437 9660 tai tenakauppa@essity.com.

Kulloinkin voimassa olevia kampanjoita löytyy esim. TENA Kaupan etusivulla olevan "TENA Kaupan kampanjatuotteet"-painikkeen alta. Kuukausittain vaihtuvat tarjouksen löydät etusivulta, tarjoustuotteet merkitty oranssilla merkillä sekä alennuksella.

Maksaminen

Miten pitkä maksuaika TENA Kaupan tuotteilla on?
TENA Kaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokautta maksuaikaa.

Mitä maksutapoja minulla on käytössä?
Voit maksaa kaikkien verkkopankkien kautta (Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken sekä Ålandsbanken) tai laskutusasiakkaana myös laskulla. Maksukorteista käyvät Visa, MasterCard, Visa Debit sekä Visa Electron.

Mikä on kampanjakoodi?
TENA Kaupassa on vuoden mittaan vaihtuvia kampanjoita, joilla voi ostaa määrättyjä tuotteita normaalihintaa edullisemmin. Kampanja-alennuksen saaminen edellyttää, että muistat tilatessasi merkitä kulloinkin voimassa olevan kampanjakoodin sille varattuun kenttään. Jotta voit hyödyntää kampanjakoodeja tulee sinun rekisteröityä TENA Kaupan asiakkaaksi.

Miten voin hyödyntää Osta 2 saat 3 -tajouksen?
TENA Kaupassa tarjoamme ajoittain Osta 2 saat 3 -kampanjatarjouksia. Saadaksesi kolmannen tuotteen veloituksetta, sinun tulee tilata 2 myyntierää kyseistä tuotetta. Käytännössä voit lisätä ostoskoriisi 2 pussia kyseistä tuotetta tai 2 laatikkoa, kolmas ja veloitukseton pussi tai laatikko ilmestyy ostoskoriisi automaattisesti. Veloituksettoman tuotteet yksikkö määräytyy tilaamasi myyntierän mukaan.

Mikäli sinulla on kysyttävää kampanjoistamme tai tai kampanjakoodien hyödyntämisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (02) 437 9660 tai tenakauppa@essity.com.

Kulloinkin voimassa olevia kampanjoita löytyy esim. TENA Kaupan etusivulla olevan "TENA Kaupan kampanjatuotteet"-painikkeen alta. Kuukausittain vaihtuvat tarjouksen löydät etusivulta, tarjoustuotteet merkitty oranssilla merkillä sekä alennuksella.

Asiakastili

Mitä hyötyä minulla on rekisteröitymisestä?
Rekisteröityminen on maksutonta ja antaa sinulle jatkossa monia etuja, mm.

  • Säästät aikaa tilausten tekemisessä kun yhteystietosi löytyvät järjestelmästä valmiiksi
  • Voit tarkastella aikaisemmin tekemiäsi tilauksia
  • Voit hyödyntää rekisteröityineille asiakkaille tarkoitettuja kampanjoita ja tarjouksia
  • Voit luoda järjestelmään useita eri toimitusosoitteita
  • Voit helposti uusia aikaisemmin tehdyn tilauksen

Onko minun luotava asiakastili voidakseni tehdä ostoksia?
Voit myös tehdä tilauksia rekisteröitymättä TENA Kaupan asiakkaaksi. Jos kuitenkin tilaat tuotteita säännöllisesti tilin luominen nopeuttaa ja helpottaa tilaamista huomattavasti.

Olen unohtanut salasanani. Mitä teen?
Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa Kirjaudu-sivulla "Oletko unohtanut salasanasi?"-linkkiä ja täytä sähköpostiosoitteesi sille tarkoitettuun kenttään, paina "Lähetä". Tulet saamaan ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen uuden salasanan.

Joissakin tapauksissa viesti voi ohjautua roskapostikansioon. Jos et ole vastaanottanut uutta salasanaa 24h sisällä, muista tarkistaa myös tämä kansio. Suosittelemme, että vaihdat salasanan itsellesi helposti muistettavaan sanaan.

Voinko muuttaa tai päivittää sähköpostiosoitteeni?
Kyllä. Klikkaa tällöin "Oma tilini"-kohtaa ja valitse siellä "Asiakastiedot". Klikkaamalla "Vaihda sähköpostiosoite" pääset vaihtamaan ja tallentamaan uuden sähköpostiosoitteesi.

TENA Kaupan verkkokauppa on uudistunut. Säilyvätkö yhteystietoni sekä tilaushistoria järjestelmässä myös uudistuksen jälkeen?
Kyllä, yhteystietosi ja tilaushistoriasi siirtyvät automaattisesti uudistuneeseen verkkokauppaan. 

Tuotteiden palautukset

Miten pitkä palautus- ja vaihtoaika tilaamillani tuotteilla on?
Kuluttajalla on oikeus palauttaa avaamattomat pakkaukset neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa (myyntikelpoisia, avaamattomia myyntipakkauksia/pusseja). Huomioithan, että menetät palautusoikeuden avaamalla myyntipakkaukset.

Ennen palauttamista ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme
(02) 437 9660.

Hinta maksetuista tuotteista palautetaan asiakkaalle neljäntoista (14) päivän sisällä asiakkaan käyttämää maksutapaa noudattaen. Essity maksaa palautuneiden tuotteiden kuljetuksen. Toimituskulut korvataan aina Essity:n edullisimman toimitustavan mukaan.

Miten toimin jos haluan palauttaa tai vaihtaa tuotteita?

Palauttaessasi tuotteita toimi seuraavasti:

1) Ota aina ensin yhteyttä TENA Kaupan asiakaspalveluun numeroon
(02) 437 9660 (kuluttajan liittymäsopimuksen mukainen hinta) tai tenakauppa@essity.com.

2) Täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake huolella. Voit tarvittaessa tulostaa palautuslomakkeen myös tästä.

3) Liitä täyttämäsi palautusilmoitus sekä tuotteiden mukana tullut lasku palautuksesi mukaan. Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, palautamme myyntikelpoisten, avaamattomana palauttamiesi tuotteiden hinnan sinulle. Muistathan kirjoittaa palautusilmoitukseen tilinumeron, johon voimme maksun lähettää. Rahat voidaan palauttaa vain asiakkaan omalle tilille.

4) Leikkaa palautuslomakkeen vaaleansininen osa irti. Kirjoita siihen yhteystietosi ja liimaa/teippaa se palautuksen päälle. Palautus on sinulle maksuton. Pyydä postista tai kuljetusliikkeeltä palautuksestasi kuitti ja säästä se 3 kuukautta.

Palautusosoite:
TENA Kauppa
Asiakaspalautus
Sopimusnumero: 610244
Raisionkaari 50
21200 Raisio