Asiakastili

Mitä hyötyä minulla on rekisteröitymisestä?
Rekisteröityminen on maksutonta ja antaa sinulle jatkossa monia etuja, mm.

  • Säästät aikaa tilausten tekemisessä kun yhteystietosi löytyvät järjestelmästä valmiiksi
  • Voit tarkastella aikaisemmin tekemiäsi tilauksia
  • Voit hyödyntää rekisteröityineille asiakkaille tarkoitettuja kampanjoita ja tarjouksia
  • Voit luoda järjestelmään useita eri toimitusosoitteita
  • Voit helposti uusia aikaisemmin tehdyn tilauksen

Onko minun luotava asiakastili voidakseni tehdä ostoksia?
Voit myös tehdä tilauksia rekisteröitymättä TENA Kaupan asiakkaaksi. Jos kuitenkin tilaat tuotteita säännöllisesti tilin luominen nopeuttaa ja helpottaa tilaamista huomattavasti.

Olen unohtanut salasanani. Mitä teen?
Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa Kirjaudu-sivulla "Oletko unohtanut salasanasi?"-linkkiä ja täytä sähköpostiosoitteesi sille tarkoitettuun kenttään, paina "Lähetä". Tulet saamaan ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen uuden salasanan.

Joissakin tapauksissa viesti voi ohjautua roskapostikansioon. Jos et ole vastaanottanut uutta salasanaa 24h sisällä, muista tarkistaa myös tämä kansio. Suosittelemme, että vaihdat salasanan itsellesi helposti muistettavaan sanaan.

Voinko muuttaa tai päivittää sähköpostiosoitteeni?
Kyllä. Klikkaa tällöin "Oma tilini"-kohtaa ja valitse siellä "Asiakastiedot". Klikkaamalla "Vaihda sähköpostiosoite" pä��set vaihtamaan ja tallentamaan uuden sähköpostiosoitteesi.

TENA Kaupan verkkokauppa on uudistunut. Säilyvätkö yhteystietoni sekä tilaushistoria järjestelmässä myös uudistuksen jälkeen?
Kyllä, yhteystietosi ja tilaushistoriasi siirtyvät automaattisesti uudistuneeseen verkkokauppaan.