Tuotteiden palautukset

Miten pitkä palautus- ja vaihtoaika tilaamillani tuotteilla on?
Kuluttajalla on oikeus palauttaa avaamattomat pakkaukset neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa (myyntikelpoisia, avaamattomia myyntipakkauksia/pusseja). Huomioithan, että menetät palautusoikeuden avaamalla myyntipakkaukset.

Ennen palauttamista ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme
(02) 437 9660.

Hinta maksetuista tuotteista palautetaan asiakkaalle neljäntoista (14) päivän sisällä asiakkaan käyttämää maksutapaa noudattaen. SCA maksaa palautuneiden tuotteiden kuljetuksen. Toimituskulut korvataan aina SCA:n edullisimman toimitustavan mukaan.

Miten toimin jos haluan palauttaa tai vaihtaa tuotteita?

Palauttaessasi tuotteita toimi seuraavasti:

1) Ota aina ensin yhteyttä TENA Kaupan asiakaspalveluun numeroon
(02) 437 9660 (kuluttajan liittymäsopimuksen mukainen hinta) tai tenakauppa@essity.com.

2) Täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake huolella. Voit tarvittaessa tulostaa palautuslomakkeen myös tästä.

3) Liitä täyttämäsi palautusilmoitus sekä tuotteiden mukana tullut lasku palautuksesi mukaan. Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, palautamme myyntikelpoisten, avaamattomana palauttamiesi tuotteiden hinnan sinulle. Muistathan kirjoittaa palautusilmoitukseen tilinumeron, johon voimme maksun lähettää. Rahat voidaan palauttaa vain asiakkaan omalle tilille.

4) Leikkaa palautuslomakkeen vaaleansininen osa irti. Kirjoita siihen yhteystietosi ja liimaa/teippaa se palautuksen päälle. Palautus on sinulle maksuton. Pyydä postista tai kuljetusliikkeeltä palautuksestasi kuitti ja säästä se 3 kuukautta.

Palautusosoite:
TENA Kauppa
Asiakaspalautus
Sopimusnumero: 610244
Raisionkaari 50
21200 Raisio